Web-ads.pl

czwartek, 14 października 2010



Zdjęcie z maja :)
Czwartek, 7.00 rano, dźwięk budzika i moja nieszczęśliwa mina.
Wszystko jak zawsze: prysznic, śniadanie, 15-minutowy postój przy szafie, podjęcie ciężkiej decyzji- w co się ubrać, dwa łyki herbaty i po godzinie 8 jestem już gotowa do wyjścia do SZKOŁY!
Jestem już w połowie drogi, kiedy słyszę, że z mojej torby wydobywają się jakieś dziwne dźwięki.. tak! To dźwięk informujący, że właśnie dostałam sms :P Otwieram torbę, wyjmuję telefon i czytam: „Hahaha nie uwierzysz co zrobiłem! Jest Dzień Nauczyciela, a ja o tym zapomniałem i właśnie jestem pod szkołą. Trzeba być takim idiotą jak ja, żeby zrobić coś takiego i pójść do szkoły!” - Michał.
Trochę mnie zamurowało, ale po sekundzie ogarnęłam niezwykle skomplikowaną (przecież była 8 rano, wtedy wszystko test MEGA skomplikowane) sytuację i doszło do mnie, że przecież dzisiaj jest coś takiego jak Dzień Nauczyciela! Po chwili zadzwoniłam do Michała, aby poinformować go, że ja również należę do tego grona IDIOTÓW. Kiedy idiota nr 1 (czyt. Michał) usłyszał, że idiota nr 2 (czyt. ja) również postanowił wybrać się do szkoły, dostał takiego ataku śmiechu, że przez dobre 3 minuty śmiał się do słuchawki, a ja razem z nim :P
Po chwili postanowiliśmy, że TO po prostu trzeba jakoś uczcić i umówiliśmy się w rynku, a następnie byliśmy pierwszymi klientami w Czeskim Filmie (<3). Tylko w tym miejscu w Polsce czuję to cudowne uczucie, kiedy idę do toalety, a na drzwiach widnieje napis: ZENY, a w menu tak miło zobaczyć nagłówki: teple napoje, polevka, czy tepla jidla. Niestety tylko nagłówki, ponieważ ludzie mogliby czuć się lekko zagubieni widząc: caj, zmrzliny, rajska polevka itd. Michał i ja postanowiliśmy, że naszą dzisiejszą akcję uczcimy palacinkami s ovocem a slehackou a horka cokolada- mniaaaaam!
Nawet nie wiesz jak się cieszę, że jest jeszcze ktoś tak bardzo nienormalny jak ja! :)

5 komentarzy:

Wpisz swój komentarz: