Web-ads.pl

poniedziałek, 25 października 2010





Małgosi jeszcze nie ma w domu, a ja już wszystko przygotowałam i od 10 minut czekam z WIELKĄ urodzinową niespodzianką.
Przez te 10 minut czekania przez moją głowę przemknęło się tak wiele myśli. Nie mogę uwierzyć, że moja siostra ma już 8 lat. Pamiętam doskonale, kiedy nie mogłam ogarnąć, że w moim życiu pojawi się ktoś nowy, kogo mam nazwać swoją siostrą. To naprawdę dziwne uczucie :P Pamiętam, kiedy zobaczyłam ją po raz pierwszy i.. rozpłakałam się. Nie był to płacz jedynaczki, która uświadomiła sobie, że już nie jest najważniejsza. Były to łzy szczęścia naprawdę. Małgosia była taka maleńka, taka słodka, ajć <3
Wiele osób dziwi się jak to możliwe, że pomimo sporej różnicy wieku, mamy tak świetny kontakt. Od zawsze tak było. Kiedyś to ja opiekowałam się Gosią. Teraz opiekujemy się sobą nawzajem. Poruszamy coraz więcej poważnych tematów, robimy wspólnie coraz więcej rzeczy. Uwielbiam, kiedy: postanawiamy poruszyć jakiś istotny temat w środku nocy, wspólnie gotujemy po czym nasza kuchnia często jest w stanie opłakanym, projektujemy, a następnie robimy strój na halloween (hahaha, mistrz :D), płaczemy w tym samym momencie na Królu Lwie, śpiewamy wszystkie piosenki jakie akurat lecą w radio, oglądamy razem mecze, chodzimy do opery, śmigamy razem na stoku i genialnym sposobem znajdujemy się na początku kolejki na wyciąg (świetny patent :D) i mogłabym jeszcze tak długo wymieniać :)

Wszystkiego najlepszego, siostrzyczko! :*

8 komentarzy:

  1. Wspaniale ,ze łączy was taka więź mimo różnicy wieku :) ja mam podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to wszystkiego naj dla siostry:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wzruszajaca notka :) tylko pozazdroscic takiej więzi miedzy rodzenstwem.. Najlepszego dla "młodej" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweet masz siostrę jest podobna do cb nawet:)Wszystkiego naj dla niej ode mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteście do siebie podobne!;) Wszystkiego najlepszego dla siostry!;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz piekna siostrzyczke i mame :) tuz wiem po kim ta uroda :D
    Wszystkiego najj dla Małgoosi !
    tak jak inni piszą, pozazdrościć ..


    ktos

    OdpowiedzUsuń
  7. podobneście ;)
    i faktycznie słodka ;*

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swój komentarz: