Web-ads.pl

środa, 20 października 2010



Pod poprzednią notką ktos napisal mi taki komentarz:

"mam pomysl tylko nie wiem czy Ci sie spodoba.
mieszkalas w Czechach wiec dobrze znasz to panstwo, obyczaje, wiesz jak to wszystko wyglada i tak dalej i moze zrobilabys cos takiego ze ludzie beda Ci zadawac pytania zwiazane z tym tematem, a Ty na nie odpowiesz? bo wiesz jak to wszystko wyglada a ja sama mam kilka pytan i chetnie bym sie dowiedziala czegos wiecej."

Pewnie, nie ma żadnego problemu :) Myslę, że nikt (pomijając Ciebie) nie ma żadnych pytań, ale gdyby jednak takie osoby się znalazly to chętnie na nie odpowiem.
Pytania możecie zadawać w komentarzach do piątku, a ja w weekend postaram się odpowiedzieć.
Trzymajcie się cieplo :)

3 komentarze:

  1. niespodziewalam sie ze odpowiesz na moje pytanie!!! Dziekuje! Jestes bardzo mila:)
    Czy w Czechach tak jak u nas jest matura czy sa jakies egzaminy czy jak to jest?

    OdpowiedzUsuń
  2. hah a ja nawet nie wiedziałam,ze tam mieszkałaś myślałam że tam tylko jeździsz raz na jakiś czas :P

    OdpowiedzUsuń
  3. to Twoje naturalne włosy? :D megaaa są ;)

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swój komentarz: