Web-ads.pl

sobota, 16 października 2010



Nie wiem co się dzieje. Wstałam rano i poczułam, że nie mogę jak w każdą sobotę śmigać pół dnia w piżamie i robić tego wszystkiego, na co akurat mam ochotę. Po prostu musiałam czymś się zająć. Pomyślałam, że jest to dobry moment, żeby zrobić generalne porządki w moim pokoju. Miałam genialny plan, aby wraz z porządkami w pokoju zrobić porządek w głowie. Poukładać wszystkie myśli na odpowiednie półki, ponieważ mam ochotę raz na zawsze skończyć z tym bałaganem. Niestety okazało się, że porządki w pokoju poszły mi dużo lepiej, niż porządki w mojej głowie. Połowę czarnych myśli udaje mi się zwalczyć samym uśmiechem, ale teraz szukam jeszcze sposobu na drugą część.

5 komentarzy:

  1. dziękuję! też mam nadzieje że będzie po mojej myśli. heh.
    fajna koszula :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana masz piękny uśmiech,który rozwiewa wszystkie czarne i szare myśli jak się na ciebie patrzy na pewno masz sobie rade:* zapraszam na www.banditqueen135.fbl.pl na mój świeżo napisany tekst:) z góry dziękuje za ocenę

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie wyglądasz nie smutaj sie ;)

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swój komentarz: