Web-ads.pl

poniedziałek, 27 września 2010



Jestem już w domu. Uleglam wypadkowi na wf. Nie wiem czy to przez nadpobudliwosc innych osob, czy po prostu moja nieuwaga? Nie mialam dzisiaj glowy do tego, aby koncentrowac się na grze w koszykowke- bez przesady, akurat mam w tej chwili inne rzeczy na glowie, a nie uganianie się za pilką :P
Jest mi ciężko, naprawdę bardzo ciężko. Doceniam każdy wyjazd i każdą chwilę spędzoną tam. Potrafię się z tego cieszyć, jednak ostatnio czuję, że jest mi z tym wszystkim trudno. Czuję, że jestem rozdarta pomiędzy dwoma miejscami, które są dla mnie szalenie ważne.

5 komentarzy:

  1. Gdzie wcześniej mieszkałaś ? Swoją drogą - piękne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :)
    wcześniej mieszkałam w Czechach (dokładniej w Pradze).

    OdpowiedzUsuń
  3. ah kochana nie smutaj dasz rade a coś poważnego się stało na tym wf?

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie ten warkoczyk wyglada :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swój komentarz: