Web-ads.pl

poniedziałek, 20 września 2010




I <3 London!!
Tak bardzo chcialabym tam wrócić chociaż na chwilę i.. poczuć to co wtedy :)
Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się znowu odwiedzić Londyn.
W te wakacje do mojej kolekcji koszulek I <3, dolączyla Barcelona :)
Od paru misięcy marzy mi się również I <3 Paris- bardzo chcialabym odwiedzić to miasto. Jestem pewna, że to tylko kwestia czasu :)

Kilka notek wczesniej prosilam sloneczko, aby wrocilo i to bylo prawie jak "mowisz, masz" :D 20 stopni, sloneczko plus blękitne niebo- czego chcieć więcej? Jest naprawdę pięknie ;)

Zastanawiam się, czy nie wrócić do prowadzenia photobloga.
Co o tym sądzicie? :)

1 komentarz:

  1. wróć wróć ja też mam:)hehe no i ten tego a no wiem sialiczna bluzka:)Buziak:*

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swój komentarz: