Web-ads.pl

wtorek, 5 lipca 2011






Dzisiejsze popołudnie spędziłam bardzo pracowicie. W końcu miałam czas na to, czym chciałam zająć się już dawno temu, czyli różnego rodzaju przeróbki ubrań i ogólnie szycie. W kilka godzin powstały różnego rodzaju koszulki. Zdecydowanie inspiracją były najnowsze trendy.
Dodaję zdjęcia koszulek. Jeśli ktoś byłby zainteresowany, abym wykonała dla Was taką koszulkę można śmiało pisać na martina-93@wp.pl

Zdjęcia koszulek zostały zapożyczone z Internetu, ponieważ były moją inspiracją, ale moje wygląda identycznie. Myślę, że w najbliższym czasie powstaną kolejne „cudeńka” :)


Jutro dodam zdjęcia z Francji.
Trzymajcie się cieplutko!
-----------------------------------------------------------------------------------
www.formspring.me/martynalife <--- jesli macie jakies pytania.

8 komentarzy:

  1. śliczne są: hehe chciałabym umieć szyć na maszynie musze kiedyś spróbować bo sama chciałabym sobie też czasem coś stworzyć:p

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te koszulki! Ile byś ewentualnie mniej więcej brała za taką koszulkę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza (tylko jeżeli byłaby taka możliwość to bez tej kieszonki) albo druga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze ta osttania, krzyż, jest przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok, przemyślę jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pierwsza koszulka jest boska <3

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swój komentarz: