Web-ads.pl

czwartek, 17 lutego 2011




Wiele razy pytaliscie mnie jakiej uzywam farby do wlosow. Farbuje wlosy juz od kilku lat i do tej pory zawsze oddawalam sie w rece fryzjera, poniewaz balam sie wziac sprawy w swoje rece. W zeszlym tygodniu (w koncuuu!) postanwilam sprobowac sama. Stwierdzilam, ze jesli cos sie nie uda to mama z Malgosia beda mnie ratowac :P
Na szczescie udalo sie :) Wybralam farbe Loreal 9.01 RICHESSE i jestem bardzo zadowolona.
Pamietam, ze na formspring'u obiecalam komus, ze jesli odwaze sie sama zafarbowac wlosy to napisze o tym, wiec prosze :)

www.formspring.me/martynalife <--- jesli macie jakies pytania.

2 komentarze:

  1. śliczna fotka : ) ja nie farbuje włosów .. zapro do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor. Ja jednak nie odważyłabym się sama farbować włosy:)

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swój komentarz: