Web-ads.pl

sobota, 19 lutego 2011



Kolejna 18-nastkowa impreza bardzooooo udana :)
Przed chwila wstalam i wystawilam kolejne rzeczy na allegro, wiec zapraszam: http://upload.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=20755448

Mam jeszcze troche rzeczy do wystawienia, ale nie mam juz na to sily, wiec zrobie to pozniej ;))

Dzisiaj w koncu zaczynam moja diete, ktora potrwa 30 dni- czas sie za siebie zabrac ;)
Sama sobie zycze powodzenia ;P

www.formspring.me/martynalife <--- jesli macie jakies pytania.

3 komentarze:

  1. dziękuję za informacje ;*
    ty chcesz dietę zaczynać ;o ?!
    nie widziałam cię na żywo,
    ale jestem pewna, że jesteś szczupła :* !
    i nie potrzebne ci żadne odchudzanie, czy dieta ;)
    ale jednak, skoro już zaczęłaś - życzę powodzenia ! ;*

    z allegro bardzo podobają mi się te kolczyki,
    ale niestety nie mam aktualnie pieniędzy :(
    w następnym miesiącu siostra ma 18-nastkę,
    więc wypadałoby jej coś lepszego kupić hehe ;))
    w następnym znowu idę na urodziny i znowu kasa przepadnie :( ehh .może innym razem trafię na takie cuda na allegro :*

    OdpowiedzUsuń
  2. `okey, przekaże ;>
    śliczne zdjęcie, i kochana, czy ty zwariowałaś ?. wtf !?. ;oo
    dieta ?. ;oo co ci luidzioe jeszcze wymyślą ?. jesteś chuda i ładna i pewnie ugania się za tb pełno chłopaków ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. no te moje martyny to są bezczelne :D hahah : ) alw ty nie jesteś :D Heh :P
    fajne masz te ciuszki na allegro. szkoda ze nie mam siana : C

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swój komentarz: