Web-ads.pl

piątek, 17 grudnia 2010




Hej :)
Dawno tu nie zaglądałam, ale zupełnie nie miałam czasu. Do wtorku nauczyciele mają czas, aby wystawiać oceny na koniec semestru, więc mam masę nauki. Jednak cieszę się, że od wtorku będę mogła cieszyć się cudowną, świąteczną atmosferą i świętym spokojem :P Byle do wtorku. Mam nadzieję, że jutro uda mi się kupić chociaż część świątecznych prezentów, bo na chwilę obecną nie mam ani jednego. Tak, pewnie jestem jedyną osobą, która zostawia wszystko na ostatnią chwilę, ale ma to też swoje uroki :P
Miłego weekendu :)
Mój będzie totalnie naukowy.

www.formspring.me/martynalife <-- jeśli macie jakieś pytania.

4 komentarze:

  1. dziękuję Ci bardzo za pracę konkursową , koniecznie przeczytaj e-maila :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja praca jest zdecydowanie ma miejscu pierwszymmm ! :) We wtorek malutkie nagrody na moim blogu ; * gratuluję !!!!!!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę robisz tak genialne nagłówki, że szokk ;D !
    Ja bym Cię prosiła oczywiście jak byś miała czas i ochotę o zrobienie mi jeszcze nagłówka / nagłówków, byłabym Ci bardzo wdzięcznaaa ! Ja sama nie umiem, a towje sa naprawdę cudowne ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaa kocham twój swetr? sweter? nigdy nie wiem która forma ;)

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swój komentarz: