Web-ads.pl

środa, 21 listopada 2012

Przepraszam Was bardzo za to, że moje odwiedziny na blogu są przez ostatni rok taką rzadkością. Kiedyś odczuwałam potrzebę, aby coś więcej tu napisać, po prostu wygadać się w tym moim internetowym pamiętniku. Przez ponad rok notki pojawiały się regularnie. W klasie maturalnej odstawiłam blog na dalszy tor ze względu na to, że miałam wiele zajęć i obowiązków i po prostu nie miałam już siły, aby cokolwiek pisać- wszystko działo się w mojej głowie. Klasa maturalna już dawno za mną, a tu dalej cicho... Nie wiem.. może odzwyczaiłam się od mówienia o własnych uczuciach i emocjach. Może skrywanie wszystkiego wewnątrz siebie nie jest najlepszym rozwiązaniem, ale póki co tak jest i będzie. Jestem bardzo ciekawa co u Was słychać. Mam nadzieję, że wszystko u Was dobrze :) Napiszcie proszę chociaż parę słów jak żyjecie :) A jeśli macie jakieś pytania to często zaglądam na formspring, więc możecie pisać w każdej chwili www.formspring.me/martynalife

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz swój komentarz: