Web-ads.pl

niedziela, 28 listopada 2010



Przed chwileczką wstalam, bo bylam wczoraj/dzisiaj na imprezie andrzejkowej :)
Spanie do 15? Jak najbardziej na plus :P

Wczoraj spadl snieg- co prawda bardzo niewiele, ale wszystko jest tak delikatnie przypruszone i wygląda uroczo :)

Calkowicie czuję już swiąteczny klimat- to chyba za sprawą tego, że na wroclawskim rynku pojawily się dekoracje oraz swiąteczny kiermasz. Pierwszy swiateczny piernik mam już zaliczony :D
Uwielbiam ten swiąteczny klimat i radosc dookola :)

www.formspring.me/martynalife <-- jesli macie jakies pytania.

7 komentarzy:

  1. Ooooo jest już kiermasz?? I do kiedy trwa?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mogę doczekac się świąt:)a na kiermasz taki z chęcią bym się wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. `ciekawe kiedy u mnie w miescie bd jakieś kiermasze ;]]
    jata ty jestes śliczna, zazdroszczę urody !. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. No trudno, ale dzięki za info ;) w najbliższym czasie pewnie też się wybiorę

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas wczoraj w ciągu kilku godzin zrobiła się piękna,biała zima :) (Kamila)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wczoraj przespałam całą niedzielę, a to wszystko przez andrzejki :D

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swój komentarz: