Web-ads.pl

poniedziałek, 9 sierpnia 2010



Witajcie po przerwie. Jestem już w domu i mogę na spokojnie cos napisać. Na początku muszę wspomnieć, że pakowanie w dzień wyjazdu do Hiszpanii bylo po prostu mistrzowskie :D
Ciężko napisać mi cos więcej, bo przez te trzy tygodnie wydarzylo się tak wiele. Mialam trzy wyjazdy praktycznie jeden po drugim. Szaleństwo :P
14 lipca przenioslam się do zupelnie innego swiata- cudowna Hiszpania <3
Dzień po powrocie z Hiszpanii udalam się na rodzinny wyjazd do Bulgarii, a zaraz potem wyjechalam na kilka dni ze znajomymi. Bylo cudownie, cudownie, CUDOWNIE :)
W następnych notkach dodam zdjęcia z wyjazdów (jest ich mnóstwo!).
p.s. Dziękuję Autorce za tak liczne, a przy tym bardzo mile komentarze :) Chętnie odwiedzę Twojego bloga, ale chyba masz niedostępny profil (przynajmniej ja nie mogę na niego wejsć), więc jesli możesz to w tresci komentarza podaj adres Twojego bloga ;)

1 komentarz:

  1. dziekuje moje komentarze biorą się z zaciekawienia twoim blogiem wydajesz się fajna osóbką i piszesz ciekawe notki a zdjęcia masz miszczowskie po prostu ...zaraz zobaczę co jest nie tak hmmm a jeśli chodzi o blogi to mam dwa jednak wolałabym byś wchodziła na [sprzecznie-z-zyciem].Czekam na zdjęcia i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swój komentarz: